_

_

شب سیاه استودیوی ۱۴

برای این فوتبال،90به درد نمی‌خورد بقیه برنامه‌های خنثی کفایت می‌کنند..... 

 


 

این آخرین کلام عادل فوتبال ایران بود که در هنگام وداع با همکارانش بر زبان راند. هفته ای که به پایان رسید باردیگر حکفرمایی مطلق مافیای ایران را اینبار در صحنه ورزش و سیاست به رخ همگان کشاند.جالب اینجاست این بار نهادی قربانی مافیا شد که خود بزرگترین نقش را در پشت صحنه های مختلف  داشته است. و اینبار عادل فوتبال ایران در سلاخ خانه مافیای ورزش به بازی گرفته شده است . با کارگردانی پدر خوانده ورزش ایران و بازیگردانی فدراسیون.

 

  

 تلاش برای حذف فردوسی پور پس از آن قوت گرفت که در برنامه پنج شنبه گذشته "نود" میان او و محمد آخوندی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و سخنگوی سازمان تربیت بدنی درگیری لفظی به وجود آمد.

آخوندی، فردوسی پور را متهم کرد که علیه سازمان تربیت بدنی و مسئولان آن موضع گیری دارد و در تلاش است تا چهره ای نامناسب از این سازمان و دولت نهم ارائه کند. او خطاب به فردوسی پور گفت: چرا به جای پرداختن به مشکلات ورزشگاه ها مانند وضعیت آبخوری ها و .. از ساخت و سازهای ورزشی دولت در شهرستان ها نمی گویید؟

پیشتر نیز سردار عزیز محمدی (رئیس سازمان لیگ)، فردوسی پور را متهم کرد که به نظام "تیکه" می اندازد و آنرا تضعیف می کند. در آن برنامه فردوسی از عزیز محمدی پرسیده بود که چگونه با برنامه ریزی های غلطی که در لیگ وجود دارد، فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون آسیا انتخاب شده است؟

فردوسی پور پیش از این نیز هم به هنگام گفتگو با علی دایی در مورد تعطیلی لیگ به خاطر برنامه های تیم ملی از جانب او متهم به کارشکنی در برنامه های تیم ملی شده بود.

برخی شنیده ها حاکی است مسئولان سازمان تربیت بدنی در تلاش هستند تا با مطرح کردن مسائلی همچون «تضعیف دولت و نظام» و اطلاق «جهت دار» بودن به برنامه نود، یا عادل فردوسی پور را وادار به همراهی با خود کنند و یا اینکه با تحریک او، فردوسی پور را در بحث های جدلی به اتخاذ موضعی تند بکشانند و از این رهگذر مقدمات برکناری او را فراهم کنند.

در همین رابطه علی اصغر پور محمدی مدیر شبکه سه سیما گفته است: متاسفانه بعضی از مسئولان در پایه‌های سازمان ورزش تحمل‌شان کم است و پذیرش هیچ‌گونه انتقادی ندارند.   

 



 

مدیر شبکه سه: خدا تحمل مسوولان تربیت بدنی را بیشتر کند

برنامه نود در حال حاضر پر بییننده ترین برنامه تلویزیونی ایران است.

 

 


 
فردوسی پور در سال ۱۳۷۳ به صدا و سیما راه یافت و در ابتدا به گزارشگری برنامه منتخب ورزشی (برنامه‌ای آرشیوی از شبکه سوم سیما که در نیمه شب پخش می‌شود) می‌پرداخت.

فردوسی پس از جام جهانی ۹۸، به عنوان گزارشگر اغلب بازی‌های زنده و مهم انتخاب شد. در آن زمان تلفظ نادرست نام‌های خارجی در گزارش‌های فوتبال صدا و سیما، به عمده ترین مشکل گزارشگران سیما مبدل شده بود اما فردوسی پور به دلیل تسلط بر زبان انگلیسی از این نقیصه مبرا بود.

او در چند سال اخیر در بیشتر نظرسنجی‌های شبکه سوم سیما به عنوان نفر اول گزارشگری برگزیده شده‌است. در مسابقه پیام کوتاه روزنامه خبرورزشی درباره بهترین گزارشگران، فردوسی پور با بیش از ۹۱٪ رای‌ها و با اختلاف فاحشی نسبت به دیگران به عنوان بهترین گزارشگر برگزیده شد.

فردوسی پور در مراسم اهدای توپ طلای سال 87 فوتبال ایران نیز جایزهٔ بهترین گزارشگر را از افشین قطبی دریافت کرد.    

 

 عادل فردوسی‌پور دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. او هم‌اکنون در کنار گزارشگری فوتبال به ارایهٔ واحد درسی زبان تخصصی مهندسی صنایع در این دانشگاه مشغول است. برنامه نود را در سال 1378 پایه گذاری کرد.   

عادل از نگاه هوشنگ نصیرزاده  

 

  

 

 «سیاست از ورزش جداست یا نه؟» این سوال بارها و بارها در مقاطع مختلف پرسیده شده و همیشه این پاسخ از سوی مسوولان و دست اندرکاران ارائه شده است که «سیاست از ورزش جدا است» اما زمانی که یک برنامه ورزشی به بحث اصلی جامعه سیاست زده ایران بدل می شود آیا باز هم باید از همان جمله استفاده کرد؟  

  

 

 

(تا بحال چنین چهره افسرده ای از عادل دیده اید؟)

 

 چهره عادل فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه‌شب گویای همه چیز بود. شروع برنامه 90 این هفته هیچ شباهتی به برنامه‌های گذشته که با تلفیقی از طنز و تصویر آغاز می‌شد، نداشت. چهره او کاملا‌ در هم بود و تا پایان برنامه یک لبخند هم نزد. روند برنامه‌‌اش هم کاملا‌ متفاوت با گذشته بود به طوری که غیر از صحنه‌های بازی و بحث داوری به هیچ موضوع دیگری نپرداخت. او تنها به این نکته اشاره کرد که فعلا‌ مصلحت دیده شده درباره مسائل اخیر پیرامون برنامه 90 صحبت نشود و گفت‌وگویی کوتاه با امیر حاج‌رضایی انجام داد که وی از برخورد با رسانه‌ها به دلیل موضع انتقادی آنها گلا‌یه کرد. زمانی هم که می‌خواست پایان برنامه را اعلا‌م کند جمله‌ای گفت تا به تمام بینندگان و هوادارانش پیام داده باشد، واقعیت برنامه 90 چیز دیگری است: <اگر عمری باقی باشد و بشود روی این صندلی از حق و حقیقت دفاع کرد هفته بعد در خدمتتان خواهیم بود.> 

 


شرحی بر ماجرای 90 : 

 

آخرین برنامه ورزشی نود دارای حواشی فراوانی بود.
به گزارش «فردا»، شاید کسی فکر نمی کرد برنامه نود و مجری جذابش، این همه برای مردم حساسیت زا باشد؛ اما در آخرین ساعات شب دوشنبه، سکوت و انتظار عجیبی حکمفرما شده بود. فوتبالی‌ها و غیرفوتبالی‌ها، چشم به شبکه سه تلویزیون دوخته بودند تا بدانند چه بر سر نود و فردوسی‌پور خواهد آمد. نود یک ساعت دیرتر از موعد مقرر شروع شد و این در حالی است که این برنامه تقریبا به اندازه تمام مردم ایران مخاطب داشت.

روزنامه فرهنگ آشتی در گزارشی مفصل پیرامون این موضوع نوشت در هفته گذشته عادل فردوسی‌‌پور جلسات مداومی را پشت‌سر می‌گذارد و البته چندان هم آرامش ندارد. مدیران سازمان تربیت بدنی ، فدراسیون فوتبال و تیم‌های صنعتی لیگ برتری نود را تحریم کرده بودند.در اصل فردوسی‌پور وقتی نیروهای تهاجمی را مصّر دید نه تنها خود را کنار نکشید، بلکه دنبال پیروزی در جنگ سرد بود. برای همین با کمک دوستان خبرنگارش در باشگاه خبرنگاران جوان اقداماتش را آغاز کرد. خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان با هفتاد نفر از اهالی فوتبال و کارشناسان گفت‌وگو کردند و به برنامه نود تحویل دادند.

عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیمای ایران به عادل فردوسی‌پور پیشنهاد می‌دهد که در برنامه این هفته به یک نظرسنجی گسترده دست بزند. نتیجه این پیشنهاد، شد مصاحبه تلویزیونی با هفتاد نفر از اهالی فوتبال و پاسخ به این پرسش که: «نود در فوتبال چه عملکردی داشته است؟». فردوسی‌پور این ویژه برنامه را تدوین کرده و قصد داشت برنامه‌ای کاملاً مربوط به اتفاقات و تحریمی که اتفاق افتاده ترتیب بدهد و در این راه حمایت بزرگ‌ترین عضو صداوسیما را همراه خود احساس می‌کرد اما تنها یک ساعت مانده به آغاز برنامه پورمحمدی مدیر شبکه سوم تلویزیون، توصیه‌های مهمی را به عادل فردوسی‌پور می‌کند که همین حرف‌های در گوشی، عامل اصلی دیر پخش شدن برنامه است.

قابل پیش‌بینی است که صحبت‌های پورمحمدی با فردوسی‌پور به عدم‌پخش هفتاد مصاحبه و عدم اجرای برنامه بر پایه اتفاقات هفته گذشته بوده؛ برای همین هم فردوسی‌پور ناراحت می شود و خبر می دهد که با این وضع به هیچ‌عنوان برنامه را اجرا نمی‌کند. البته معذوریت‌ها و برخی صحبت‌ها باعث می‌شود که عادل در کسوت تهیه کننده نود، رضایت دهد که برنامه پخش شود اما او باز هم زیر بار اجرای نود نمی رود.

پس به‌سرعت با مزدک میرزایی تماس گرفته می‌شود تا در کمترین زمان خود را به استودیو 14 برساند و نود را به‌جای عادل روی آنتن ببرد. اما این‌بار هم پادرمیانی رضائیان رئیس حراست سازمان صداوسیما فردوسی‌پور را راضی می‌کند که خودش برنامه را اجرا کند.
فردوسی‌پور برنامه را که در فضایی اندوهبار و افسرده روی آنتن آمد این‌گونه آغاز کرد: «در هفته گذشته اتفاقات و حرف‌ و حدیث‌های زیادی بود و یا قصد داشتیم در این برنامه به‌طور کامل به آنها بپردازیم که صلاح دیده شد فعلاً دست نگهداریم...».بی‌شک منظور او مخالفتی است که یک ساعت پیش از شروع برنامه از سوی پورمحمدی انجام شده بود. اما باتوجه به اینکه بنا بود نود کاملاً به موضوع اتفاقات هفته گذشته و درگیری‌ با سازمان تربیت‌بدنی بپردازد، تنها به مسابقات لیگ برتر پرداخت. به گزارش فردا هوشنگ نصیرزاده میهمان این برنامه نیز در حالی که مانند دیگر نزدیکان نود قصد داشت صحبتی نکند، تنها به این نکته بسنده کرد: «اگر من هم مثل برخی کارشناسان فقط می‌خواستم صحنه‌های بازی را نقد کرده و درباره دیگر مسائل صحبت نکنم، فکر می‌کنم برنامه این هفته تنها 15 دقیقه به‌طول می‌انجامید». با این احوال اطلاعات قوی نصیرزاده هم نتوانست موجب شود که برنامه نود از آن حالت غم‌انگیز خارج شود.

SMS عوض شد

گویا SMS این هفته نود چنین مضمونی داشته است: «به‌نظر شما در اتفاقات اخیر، مقصر کدامیک از این دو گروه هستند: 1- برنامه نود. 2- سازمان تربیت‌بدنی». اما این SMS هم در همان مکالمه چند دقیقه‌ای با پورمحمدی جای خود را به پیش‌بینی بازی استقلال و صبا داد و این هم در حالی است که مشکلات مخابراتی(!) مانع از این شد که علاقه‌مندان بتوانند حتی در این مسابقه شرکت کنند.
 
 
 
 
 
                    


سونامی مخابرات

در زندگی بعضی وقت‌ها اتفاقی پیش می آید که انسان ناخودآگاه یک جمله را با خود تکرار می‌کند: «بدبیاری آوردم». شاید در نگاهی ابتدایی بتوان مشکلات مربوط به ارسال SMS را به بدبیاری‌های طبیعی زندگی نسبت داد اما موضوع دیگری در میان است که قضیه را از آن سادگی خارج می‌کند. شاید خیلی بدبینانه یا توهمی کاراگاهانه باشد اما موضوع جالب اینجاست که دقایقی پیش از آغاز «نود» SMSهایی برای مردم آمد که متن آنها تقریباً مضمونی مشابه داشت : «با شرکت در مسابقه نظرسنجی امشب برنامه نود از فردوسی‌پور دفاع کنید. امشب با پنج میلیون SMS رکورد خواهیم زد» و جالب‌تر اینجاست که در همین شب مشکلات خاص مخابراتی مانع از ارسال و دریافت هرگونه پیام کوتاهی می‌شود. در فیلم‌های کلاسیک، هرگاه شخصیت اصلی از یک وضعیت مثبت به منفی یا حتی از منفی به منفی‌تر می‌رسد، ناخودآگاه چهره قهرمان که تا پیش از این درخشان و زیبا بود، پژمرده شده و ریش‌های سیاه و نامرتب روی صورتش نقش می‌بندند. فردوسی‌پور دوشنبه شب دقیقاً چنین وضعیتی داشت. انگار او از فرط ناراحتی به مسئولان گریم اجازه نداده بود که چندان روی چهره‌اش کار کنند. حتی ترکیب‌بندی لباس‌هایش از عرف همیشگی و آن شادابی گذشته به‌شدت فاصله داشت. فردوسی‌پور به آن دسته از افرادی تعلق دارد که ضمن داشتن IQ بالا، در کسب شعور موفق هستند. این را از همین برنامه پر سروصدا می‌توان متوجه شد. عادل فردوسی‌پور به خوبی بر این موضوع واقف است که چقدر میان مردم کشور و فوتبالدوستان محبوبیت دارد. پس با آنکه مشکلات عدیده‌ای را پشت‌سر گذاشته بود، به‌طور آگاهانه‌ای از بروز ناراحتی‌اش جلوگیری نکرد. او با نهایت سخاوت و راحتی به همه مخاطبانش نشان داد که چقدر از اتفاقات پیش آمده ناراحت و آزرده است. اوج هنرنمایی عادل، در پایان برنامه بود؛ جایی که او عاقبت با بیان این جملات بهترین جمله ممکن را تدارک دید: «همان‌طور که گفتم قرار بود امشب برنامه‌ای مفصل درباره اتفاقات اخیر داشته باشیم که صلاح دیده شد این کار را نکنیم.» البته این جملاتی که عادل در پلاتوی ابتدایی نود بر زبان آورد با ناراحتی یکی از مسئولان سازمان صداوسیما همراه شد. برای همین هم بود که وقتی مشکلات مخابراتی به شکل عجیبی مانع از مسابقه پیام کوتا‌ه نود شد، عادل تنها گفت : «همچنین باز هم تکرار می‌کنم که به‌دلیل مشکلات مخابراتی تنها چند ثانیه SMSهای شما به دستمان رسید و در بقیه موارد این مهم امکان‌پذیر نبود. حالا چرا امشب و برای برنامه نود این اتفاق رخ می‌دهد معلوم نیست...».

باز هم ضرغامی

ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما تماشاگر نود بود. وقتی اجرای بی روح فردوسی پور در پلاتوی اول نود را می بیند، با تلفن همراه پورمحمدی تماس می‌گیرد تا دلیل بی انگیزگی فردوسی پور را بفهمد. پورمحمدی وضع را برایش توضیح می دهد و البته به حضور رضائیان در استودیوی چهارده اشاره می کند. با این اتفاق ضرغامی سیاست را عوض می‌کند و به پورمحمدی دستور می‌دهد تماس مستقیمی با یکی از مسئولان سازمان تربیت بدنی برقرار شود تا در ارتباطی مستقیم با عادل همه چیز برای مردم عیان شود. اما تلاش دستیاران تهیه در پشت صحنه برای تماس با وی ناکام ماند. گویا حتی چند باری هم موفق به تماس با این مقام مسئول می شوند وی بر خلاف همیشه گوشی همراه را جواب نمی دهد. این اتفاقات باعث می شود که ضرغامی باز هم مسیر نود را عوض کند. دستور می آید که در پلاتوی پایانی نود با امیر حاج رضایی تماس گرفته شود تا او از نود دفاع کند. حتی اشاراتی هم که عادل در پایان برنامه به مشکلاتش با سازمان تربیت بدنی داشته، پس از این دستور ضرغامی بوده است.

اتفاقات متفرقه

فرهنگ آشتی که با مدیرمسئولی رضا رشیدپور منتشر می شود در ادامه می نویسد: امیر قلعه‌نویی پس از بازی استقلال مقابل برق شیراز حاضر نشد به خبرنگار برنامه نود پاسخ بدهد. این موضوع ناراحتی عادل فردوسی‌پور را به همراه داشت اما قلعه‌نویی در گفت‌وگو با چند خبرنگار با حمایت از برنامه نود حتی از فردوسی پور هم حمایت می کند. یک سایت‌ اینترنتی، طوماری در حمایت از فردوسی‌پور و نود نوشته که در چند ساعت ابتدایی سه هزار نفر آن را امضا کردند.گویا این هفته در استادیوم‌های مختلف کشور، فردوسی‌پور شدیداً مورد تشویق تماشاگران قرار بگیرد.

... و جناب کفاشیان

به نوشته امید ذاکری نیا نویسنده این گزارش، علی کفاشیان در جالب‌ترین اقدام ممکن، به رفقا خبر داده که می خواهد با فردوسی‌پور آشتی کند. این اتفاق طی هفته جاری رخ داده و او با فردوسی‌پور آشتی خواهد کرد تا همه‌چیز به روال آرام گذشته پیش برود. جالب اینجاست که کفاشیان اولین مقام مسئولی بود که به‌طور رسمی ضمن نقد تند و بی‌پروا نسبت به نود، تحریم این برنامه را فاش کرده بود. اما با وجود این کسانی که دوشنبه شب در پشت صحنه نود بودند، حرف دیگری می زنند. گویا عادل پس از پایان نود با همه عوامل استودیو خداحافظی مفصلی می کند و در توجیه کارش می گوید:«برای این فوتبال،90به درد نمی‌خورد بقیه برنامه‌های خنثی کفایت می‌کنند» او حتی در آخرین پلاتوی نود هم به بینندگان تلویزیونی گفت:« اگر عمری باقی بماند و بتوانیم روی این صندلی از حق و حقانیت دفاع کنیم، تا هفته بعد از شما خداحافظی می کنم».

اظهارات کیومرث هاشمی

در آخرین تحولات کیومرث هاشمی معاون سازمان تربیت بدنی پیرامون حوادث اخیر می گوید: قطعا افرادی که این روزها در صدد سوء استفاده از برخی مباحث مطرح شده هستند بدانند که سازمان های صداوسیما و تربیت بدنی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تعامل و همکاری گام برمی دارند و اجازه سوء استفاده را به این افراد نخواهند داد.

 

 

 حمایت اینترنتی از عادل (شرکت کنید)

  

 


 

 

 

 

 

 دوستداران 90 بیصبرانه در انتظار برنامه بعدی 90 هستند تا به نوعی در انتفاضه 90 سنگها و کفشهای خود را بسوی سیاسیون پرتاب کنند.آیا چنین هزینه ای برای عدم نقدپذیری مسولان ورزش ایران به زیان نظام نیست؟ 

 

انعکاس ماجرای 90 در رسانه های دنیا (معاند)

 

 

توصیه : در چنین حالتی بهتر است هر دو طرف چنین مجادله ای رفتار صبورانه و منطقی در پیش گیرند و احساسات عمومی را بر سر یک اختلاف نظر، یا سوءتفاهم ملتهب نکنند. حذف عادل فردوسی پور که بسیار محبوب است و کاملاً قامت یک استار رسانه ای و مجری محبوب را یافته است، هزینه ای بسیار سنگین دارد و حتی تلاش برای بدل کردن او به یک مجری خنثی با عملکردی غیر انتقادی و صرفاً حمایتی (که افرادی مشابه در سایر شبکه های سیما چنین رفتار و قامتی دارند) هم هزینه ای بالا دارد و حتی در نظر گرفتن چنین هدفی عقلانی نمی نماید.دیروز برای حمایت از فردوسی پور سایت ها مشغول جمع کردن تومار اینترنتی هستند و از کاربران خود خواسته اند این تومار اینترنتی را امضا کنند.

 

(عادلی که می خواهیم) 

 

 

 

حامیان عادل فردوسی پور :

وبلاگ کاکتوس ( در نوشته های مسعود )  

وبلاگ فریاد بی صدا

1- تا ورزش هست ، نود و فردوسی پور هم هست

2- از برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور دفاع کنیم

3- به احترام عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ او

۴-راز سر به مهر؛ عادل فردوسی پور

5- فردوسی پور، تو بی نظیری!

6- برای پیشرفت فوتبال

۷- احتمال شکست تمامیت‌خواهان در پروژه حذف فردوسی‌پور

۸- 90 

۹- وقتی یارای ایستادگی در برابر فردوسی پورها را ندارند !

۱۰- عادلی که شاید دیگر نخندد !

11- قضاوت به عهده خودتون

12- دو تصویر گویا از عادل فردوسی‌پور در هنگام گفتگو با آخوندی!

13- حمایت ار عادل فردوسی پور

۱۴- حمایت از عادل فردوسی پور

15- تماشاگران استقلال از فردوسی پور حمایت کردند

16- تلاش دولتی ها برای برکناری عادل فردوسی پور

17- جمع‌آوری امضا برای حمایت از عادل فردوسی پور

18- به احترام عادل فردوسی پور و نود او

19- حامی فردوسی پور هستید یا فدراسیون ؟

20- برای حمایت از عادل فردوسی ‍‍پور امضا کنید

21- از عادل فردوسی پور حمایت میکنیم >>90>>

22- چه میکنه این عادل فردوسی پور!!!!(حمایتی)

23- تحریم برنامه ی نود,(فردوسی پور نگران نباش ما پشتت هستیم)

23- تلاش فدراسیون فوتبال برای حذف برنامه ی مردمی ۹۰

24- در حمایت از عادل فردوسی‌پور

25- حمایت از همین وبلاگ کوچک

26- قطع صدای تماشاگران به هنگام تشویق عادل فردوسی پور 

(برگرفته از سایت نگرانی / محمد رضا مشایخی عزیز)


     

      درج نظر خصوصی  

    (با شرکت در نظرسنجی زیر از عادل فردوسی پور حمایت کنید)

     


     

     

               

    نظرات 47 + ارسال نظر
    مسعود چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:03

    سلام داداش امید گلم . خیلی خیلی ممنون که تظریف آوردی و نظر کاملی دادی . با دیدن لینکی که به وبم دادی واقعا شرمندم کردی . امید جان پستت رو می خونم و بر می گردم .

    مسعود چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:20

    دست مریزاد داداش امید به خاطر این پست فوق العاده و کاملت . واقعا خسته نباشی .
    نکته ای که خیلی عذابم داد یه تفاوت خیلی بزرگ در شروع این برنامه بود و اون این بود که عادل تکیه کلام ابتدایی برنامه ش را هم به زبان نیاورد ، « خیلی خیلی خوشحالیم که باز با یک برنامه دیگر در خدمت شما هستیم» . آره متاسفانه دوشنبه عادل از دیدن ما خوشحال نبود .

    مسعود چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:26

    این فوتبال بهرام شفیع و جهانگیر کوثری را می خواد که فقط به به چه چه راه بندازن برای مدیران و فوتبالمان را به خاک سیاه بنشانند . جالب اینکه برنامه کوثری سراسر تقلید از نود است اما به قول شاعر :
    دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه
    هر دو جان سوزند اما این کجا و آن کجا

    همون بهتر که آقایان در برنامه کوثری شرکت کنند که هنوز اینقدر اطلاعات از فوتبال داخلی ندارد که مربی تراکتور سازی تبریز فراز کمالوند است . هنوز نمی داند رییس کنفدراسیون آسیا بن همام قطری است و ...

    مسعود چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 23:34

    باز هم بابت همه چیز ممنونم امید جان . شبت خوش

    غروب پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 17:05 http://bayad-zist.blogfa.com/

    سلام امید عزیز
    خوشحالم از این که کوته نظران با دستان خود راه را برای اثبات بی گناهی عادل فراهم می آورند .برای علی نوشتم در پس اوراق تاریخ تاریخ نویسان خواهند نوشت از مافیای ورزش و... اما چیزی که هست اونها نمیدونند که هرچه تابیدند تبدیل به پود شده و عادل عزیز تر از قبل برای مردم .این قانون سیاسته که وقتی که به تخریب کسی روی بیاری اونو محبوبتر از قبل میکنی .همانند کارناوال ظهر عاشورا در زمان رئیس جمهور قبلی.

    مسعود پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 19:00

    عرض ادب و ارادت و تشکر دوباره به خاطر زحمت هایی که کشیدی و میکشی . زنده باد عادل

    افشین پنج‌شنبه 3 بهمن 1387 ساعت 19:16 http://rooidad.blogfa.com

    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


    تجمع در سراسر ایران ....

    صفوف طویل در مقابل نانوایی ها

    دوستان تلاش کنید به دیگران که به اینترنت دسترسی ندارند هم اطلاع دهید تا
    همه با هم در این مراسم شرکت کنیم -

    [گل][گل][گل] خداوند نگهدار ایران باد ... بدرود ...

    * ما هستیم * [گل][گل][گل]

    محمدرضا مشایخی جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 13:08 http://negarani.blogfa.com

    ای کاش وقتی راحت کپی پیست میکردی
    ای کاش نامی هم از ما میبردی!!

    با سلام،اوامرشما اطاعت شد.

    مسعود جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 17:49

    این اس اس منه
    دوسش دارم خیلی زیاد
    قهرمانی بهش میاد

    مسعود جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 17:53

    آقای مشایخی عزیز بهتره فارغ از ( من ) ها فقط به اصل قضیه که حمایت از عادل و در واقع حمایت از حق و حقانیت هست بپردازیم . در ضمن این کار تبلیغاتی فکر نمی کنم مختص شما باشه . امید جان هم خواسته به حامیان عادل لینک بده همین .
    موفق باشید دوست عزیز .

    با سلام به مسعود عزیز.گرچه حرف شما متین و قابل تحسین است و مسئله عادل فردوسی پور یک مسئله ملی است و نباید آنرا شخصی کرد ولی ایراد آقای مشایخی هم صحیح است.انشاا... که رضایت ایشان جلب شده باشد.

    محمدرضا مشایخی جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 20:11 http://negarani.blogfa.com

    سلام
    حالا کارتان حرفه‌ای تر شد.
    ممنون

    من هم به شما لینک دادم.
    راستی امروز استادیوم تماشاگران چندان عادل را تشویق نکردند
    نمی‌دونم چرا.
    به هر حال


    یا علی

    مسعود شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 20:17

    سلام به امید نازنین . خوبی امید جان ؟ می گم راستی دقت کردی دیگه قرمزا پیداشون نیست . آخه یادمه اول فصل با هر باخت استقلال کامنتا تصاعدی بالا می رفت ولی حالا دیگه هیچ خبری نیست .

    علی شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 22:05 http://faryadnameha.blogfa.com

    درود امید جان

    و سپاس بابت آن همه لطف که از محبتت ناشی است و من ناقابل ,قابلش نخواهم بود...

    حمایت از عادل فردوسی پور این روزها چیزی به مراتب فراترست از ساپورت یک گزارشگر فوتبال محبوب .امروز عادل عزیز به سبب همان عدالتش تبدیل گشته به سمبلی ستودنی برای ایستادگی در برابر خودکامگی و برتر دانستن نام نیک به نان نیک !

    ممنونم بابت اینکه نام من و بلاگفایم را در فهرستت قرار داده ای امید جان [لبخند][گل]

    شاد زی و همواره شهره به حق گویی[لبخند]

    مهرداد شنبه 5 بهمن 1387 ساعت 23:27 http://esteghlalhoraaa.blogfa.com/

    سلام دوست عزیز
    لطف کردی به وبلاگم سر زدی ، حتما باز همتشریف فرما شوید
    ممنون از حمایتت
    شک نکن عادل بازهم به مانند قبل در صفحه تلویزیون 90 را اجرا خواهد کرد
    موفق باشی

    چیپ چوپز یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 00:25 http://chopoz.blogfa.com/

    از چوپز اعظم
    به چوپزجویان نگران
    شما هیچ نگران نباشید. تا چوپز اعظم و چوپزجویان مشتاق در این مملکت گل و بلبل و . . . وجود دارند، هرگز آسیبی به این نظام وارد نخواهد شد و خدشه و خط و خشی به آن وارد نمی شود و کل نظام بدون رنگ باقی خواهد ماند. کف آن نیز هیچگاه رنگ آفتاب را نخواهد دید. قلب آن مانند ساعت شماته دار کار خواهد کرد و فرمان آن نیز همواره بالانس خواهد ماند.

    زیتون دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 09:00 http://zatun1.persianblog.ir

    سلام
    لینک شمادرآدرس جدید
    قبلی فیلترشد
    موفق باشیدانشاالله
    http://zatun1.persianblog.ir

    سعید درودی دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 19:06 http://themestudio.ir

    سلام امید جان زیبا و عالی می نویسی
    واقعا خجالتمون دادی
    بهر حال انجام وظیفه بود
    www.tools.blogsky.com

    مسعود سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 14:36

    سلام داداش امید . خوبی ؟ چه خبرا ؟ می بینم که اموشن دار هم شدی ببخشید یه کسالت جزیی بود که نتونستم ۲ روزی کامنت بذارم
    ولی از امروز باز در خدمت شما هستم .
    شاد باشی امید جان
    راستی مطمئنا دیشب نود رو دیدی و دیدی که عادل همونی بود که می خواستیم و به قول خودش < خوشحالیم که با یه برنامه دیگه در خدمت شما هستیم ... > آره دیشب عادل خوشحال و خندون بود همون عادلی که می خواستی و عکسش رو گذاشته بودی

    مسعود چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 11:08

    سلام امید جان . ممنونم از لطفت . مطمئن باش با هر حال و اوضاعی بازم میام و مزاحمت میشم .

    کیانوش چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 17:34 http://kianoosh_819.persianblog.ir

    سلام داش امید

    کیانوش چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 17:39 http://kianoosh_819.persianblog.ir

    ما خیلی مخلصیم و ارادتمند
    کم پیدا بودن منو ببخش
    ایشالا دارم برمیگردم به روزهای اوج گذشته که هر روز به همه سر میزدم فقط یه چند وقت دیگه باید صبر کنین
    همون روزی که دستور فرموده بودین بیام اومدم و توی نظر سنجی هم بلافاصله شرکت کردم
    شرکت کردن توی نظر سنجی همانا و فراموش کردن گذاشتن کامنت همان
    بنده شرمنده ام از قصور پیش آمده

    کیانوش چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 17:41 http://kianoosh_819.persianblog.ir

    در جواب آقا مسعود گل هم باید بگم که اگه منظورشون به منه که کم پیدا شدم که خودشون دلیلش رو میدونن و اگه منظورشون مابقی برو بچس پرسپولیسیه باید بگم که در راستای کم پیدا بودن دوستان آبی دوست ما در فصل قبل امسال ما هم به همون بیماری مبتلا هستیم

    کیانوش چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 17:42 http://kianoosh_819.persianblog.ir

    اما عجب اشکله هایی داریا
    چرا ماچ و بوسه نداره؟

    کیانوش چهارشنبه 9 بهمن 1387 ساعت 17:44 http://kianoosh_819.persianblog.ir

    امید جان تا درودی دیگر دوصد بدرود
    این که اشکله ی خداحافظی هم نداره

    مسعود پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 00:13

    بر لشکر زمستان نوروز نامدار
    کردست رای تاختن و کارزار
    وینک بیامدست به پنجاه روز پیش
    جشن سده طلایه نوروز و نو بهار
    10 بهمن جشن سده فرخنده باد .
    [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

    مسعود پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 00:20

    در جواب کیا جان هم باید بگم من اسم شخص خاصی نگفتم و کلی صحبت کردم در ضمن خدا رو شکر کامنت های پارسال وجود داره و گویای همه چیز هست و در مورد اس ام اس ها هم که شاهد محترمی وجود داره که تایید می کنه تو بدترین شرایط فصل قبل، هم من هم شاهد محترم، هم از نظر کامنتی هم اس ام اسی حاضر بودیم . قضاوت هم با سایر دوستان

    مسعود پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 11:31

    امید جان سلام خوبی ؟ این اموشن ها اینقدر قشنگن آدم دلش می خواد همین جوری ازشون استفاده کنه
    امید جان آبجی فریبا آپ کرده
    فعلا خداحافظ

    کیانوش شنبه 12 بهمن 1387 ساعت 18:09 http://kianoosh_819.persianblog.ir

    سلام امید دل برادر
    خیلی دیر ولی بالاخره امروز هم اومدم سلامی عرض کنم
    اون پیغام خصوصی رو دریافت کردین یا نه؟

    ابجی فری یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 10:18

    من هستم... نگرن نباش

    کیانوش یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 18:00 http://kianoosh_819.persianblog.ir

    سلام امید دل برادر
    کجایی تو پس

    کیانوش یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 18:01 http://kianoosh_819.persianblog.ir

    چرا سر نمیزنی؟؟؟؟
    حالا که من هر روز دارم سر میزنم تو نمیای؟؟؟؟؟

    مسعود یکشنبه 13 بهمن 1387 ساعت 22:29

    سلام داداش امید . خوبی ؟ کجایی ؟ نکنه باز غیب شدی
    شب خوش

    علی سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 14:56 http://faryadnameha.blogfa.com


    درود دوست نازنینم

    به روزم با :




    احمدی نژاد کُشون


    و همانند همیشه منتظر ...

    شاد زی

    سلام همسایه ها سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 19:15 http://rezatehranii.persianblog.ir

    سلام.با داستان کوتاهی از خودم منتظر نظرتم دوست عزیز[گل]

    [ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 23:44

    داداش امید سلام . خوبی ؟ من آپم
    شب خوش

    مسعود سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 23:45 http://www.world-sport.blogfa.com

    اون کامنت بالایی که نه آدرس داره نه اسم مال منه پیری و هزار درد .

    مسعود جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 14:14 http://www.world-sport.blogfa.com

    سلام امید جان . باز کجایی؟ نمی خوای آپ کنی ؟

    میلاد شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 23:52 http://linkbox.aftabgardoon.com/index.php

    سلام دوست عزیز
    وبلاگ جالب و خوبی داری!
    سایت آفتابگردون طبق معمول اقدام به کاری کرده که کاربراش رو راضی نگهداره
    و حالا با لینک باکس این سایت تو می تونی آمارت رو فوق العاده کنی!
    کد لینک باکس رو به آخر وبلاگ اضافه کن و لینکت رو بفرست!

    ابجی فری یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 09:53 http://r

    و فری همچنان گیج و منگ در خدمت شماست و محتاج دعای شماامید دل

    کیانوش سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 11:00 http://kianoosh_819.persianblog.ir

    سلام امید دل برادر

    کیانوش سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 11:01

    شرمنده یه مسافرت عجله ای و فوری پیش اومد نتونستم چند روزی سر بزنم

    مسعود سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 15:23

    ارادتمند داداش امید گل . اون بالا جای منم خالی کن . خوش بگذره

    ابجی فری چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 11:48

    اونموقع که تو فضا نبودی جات روسرما بود... وای بهالان که فضایی هم شدی... تو فضا هم که باشی/ امید دل خواهری

    شرمنده کردید استاد.ما هرجا باشیم خاک پای مردمیم خاصه بزرگوارانی چون شما که حقیقتا نمونه اید.

    سلام دوست خوبم////////////////به وبلاگم دعوتت می کنم///////////////[گل]

    غروب جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 18:01 http://bayad-zist.blogfa.com/

    سلام امید جان .اون وبلاگ و تعطیل کردم اما اگر دوست داشتی به وب جدیدم سر بزن آدرسش رو هم برات مینویسم.
    http://www.ghoroobi-digar.blogfa.com/

    مسعود جمعه 25 بهمن 1387 ساعت 23:08 http://www.world-sport.blogfa.com

    سلام داداش امید عزیز . با پست جدیدم منتظر تشریف فرماییت هستم . افتخار می دی ؟ [گل]

    مسعود شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 20:34 http://liitle-blue-of-calm.blogfa.com

    سلام داداش امید . خوبی ؟ بدو بدو دیر نرسی

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد