_

_

به همین سادگی

تقدیم به ستادی ها
تلاش کردم به شما آنچه را انتقال دهم که نمی توان انتقال داد، فقط کسی می تواند که با تو در درونت سهیم باشد. بنابراین، اگر به رازی پی برده باشم که تو با آن "نا آشنا" نباشی، آنگاه از کسانی خواهم بود که زندگی، مواهب خود را به آنها عطا کرده است و به آنها اجازه ی حضور در عرش سپید را داده است؛ اما اگر به رازی پی برده باشم که ویژه ی من و تنها درون من باشد، آنگاه این نامه را به آتش بسپار 


سروران و اساتید عظام خواسته بودند صفحه ای بنگاریم و من نیز سر به زانوی تفکر فرو بردم و با خویش گفتم در این ولوله هستی چه چیز بگویم که هم خدای را خوش آید و هم خلق را.گشتی در دنیای اخبار زدم و اینچنین حاصل شد که تقدیم می گردد .باشد که مقبول افتد.انشاا... 


 

۱- انا لله و انا الیه راجعون :  

 

 

 

خبر:حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌ عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته ناجا افزود: امروز ایران با حدود 800 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان و همچنین حدود 400 کیلومتر مرز مشترک با پاکستان که دست‌خوش ناامنی‌هایی از سوی تبهکاران است، دارای یکی از بالاترین شاخصه‌های امنیتی در منطقه است 

تلنگر : قریب به چند ماه پیش کشور دوست و برادر (و البته مسلمان) تعدادی از سربازان مرزی کشور عزیزمان را جهت بهره برداری سیاسی و... به گروگان گرفت.و تهدید به گروگان کشی در صورت برآورده نکردن درخواستهایشان شد.هر چه سرکرده این گروه تهدید به قتل گروگانها کرد هیچ عکس العملی از مجریان امنیت ملی دیده نشد.و حال پس از چند ماه ....  

خبر:خبرنگار دیگری از احمدی مقدم درباره‌ی تعداد دقیق گروگان‌های به شهادت رسیده شده توسط گروهک تروریستی جندالله سوال کرد که احمدی مقدم در پاسخ گفت: طبق قراینی که توسط مسوولان امنیتی به دست آمده، به نظر می‌رسد که حداقل تعدادی به شهادت رسیده باشند، اما این‌که تعداد دقیقا چند نفر است اطلاعی ندارم. 

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره تلاش های انجام شده برای آزادی گروگان های دربند گروهک جندالله گفت: تلاش های وزارتخانه های کشور و امور خارجه در ابعاد سیاسی، نظامی و امنیتی ادامه دارد و ما رایزنی های خود را با پاکستان ادامه می دهیم.   

نتیجه : ضمن سپاس بیکران از مسئولین عزیز، انشاالله نتایج پیگیری های مجدانه وزارتین کشور،امور خارجه و نهادهای ملی و بین المللی نتیجه خواهد داد و فرزندان وطن به آغوش وطن و خانواده های چشم براهشان بازخواهند گشت.فقط خواهشا اگر فرصت کردید و اخبار تشییع پیکرشان را در صداوسیمای جمهوری اسلامی دیدید فاتحه ای برای شادی روحشان بفرستید.... 


 

2-اگر دوست دارید زنده بمانید  : 

 

 

                            

 

خبر :وحید نجفی رئیس کل اداره خودروهای سفارشی ایران خودرو در جمع خبرنگاران نجفی یاد آور شد: خوشبختانه در سال جاری امکاناتی فراهم شد تا مشتریان این اختیار را داشته باشند که پیش از تولید محصول، آپشنهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
او افزود: در بحث فروش خودروهای سفارشی مشتری مختار است که بر اساس سلیقه خود خودرو سفارشی خریداری کنند.
نجفی تصریح کرد:  مشتری می تواند نوع موتور گیربکس، سان روف، ترمز ABS، دزدگیر، کپسول آتش نشانی، صندلی چرم ، قطعات تزئینی و ... را از میان دیگر گزینه های آپشن انتخاب و یا حذف کند.سیستم تهویه اتوماتیک ،صندلی قابل تنظیم برقی ، موبایل هندزفری، سان روف ، ریموت کنترل قفل مرکزی و کروز کنترل به ترتیب مهمترین ویژگیهای مورد نظر مشتریان برای یک خودرو سفارشی به شمار می رود.

تلنگر: در هیچ کجای دنیا تجهیزاتی چون ترمزABS،کپسول آتش نشانی،ایربگ جز وسایل تزیینی و آپشن خودرو به شمار نمی رود و چون با جان و سلامتی سرنشینان مرتبط است جز وسایل اجباری خودرو به شمار می رود.بهر حال توصیه می گردد اگر دوست دارید ضمن لذت بردن از امکانات منحصر بفرد تزیینی تولیدات داخلی احتمالا زنده هم بمانید توصیه می شود لااقل ترمزABS , کپسول آتش نشانی را به تزیینات خودروی خود اضافه فرمایید 

 

همان منبع :مدیرعامل شرکت آپکو گفت :  نخستین خودروی بانوان محصول این شرکت با نام "سمند سایانا" به زودی در نمایشگاه خودروی تبریز رونمایی می شود.محسن پورسعیدی افزود: سمند سایانا در سه مدل و با تجهیزات متنوع عرضه می شود که قیمت مدل پایه آن یک و نیم میلیون تومان بیشتر از سمند ال ایکس خواهد بود.  

 

تلنگر: اینهم یکی دیگر از نبوغ تولیدات داخلی .شما عزیزان اگر نمونه ای در دنیا سراغ دارید که خودرویی را مخصوص بانوان تولید کرده اند بفرمایید تا از جهالت تجات یابیم. 

 

نتیجه : آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی... 

 

 


 

3- دعای خیر  : 

 

 

خبر:پرونده‌ی شکایت علی کردان از جاعلان مدرک تحصیلی‌اش به شعبه سوم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت ارجاع شد.  

یک منبع آگاه در قوه‌ی قضاییه با تایید این خبر و اعلام آغاز تحقیقات مقدماتی جهت رسیدگی به این پرونده به خبرنگار حقوقی ایسنا گفت: این شکایت جدید علیه کسانی است که مدرک جعلی تحصیلی به وزیر کشور داده اند.

وی با اشاره به شکایت قبلی علی کردان از سایت‌ها و کسانی که وی را متهم به جعل مدرک تحصیلی‌اش کرده اند، گفت: وی به اتهام نشر اکاذیب از این افراد شکایت کرده است و طبق قانون از لحاظ حقوقی داشتن مدرک جعلی به مفهوم آن نیست که دارنده جاعل است.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: شکایت علی کردان از افرادی که او را متهم به جعل مدرک تحصیلی کرده‌اند در شعبه دوازدهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است.


 تلنگر: خداوندا به ما شعور فهم مطالب توجیهی مقامات کشور عزیزمان ایران را عطاکن.خداوندا به ما قلبی پرمهر عطا فرما که چشمانمان را بر خطاهای ناچیزی چون عمل خیرخواهانه وزیر کشور بپوشانیم.براستی اگر او حقیقت را به نمایندگان مجلس فاش می ساخت ما اکنون از وجود پر فیض ایشان بهره می بردیم؟ خداوندا چشمان حسودان و بخیلان و دشمنان مسئولان عزیزمان را که در مطبوعات و رسانه ها نفوذ کرده اند و احتمالا مزدبگیر اجنبی هستند را از حدقه در بیاور . 

نتیجه 1: جعل چیز بدی است اما نه برای همه... 

نتیجه 2 : این کاغذپاره ها بقول رییس جمهور محبوبمان ارزشی ندارد مهم خدمت است ولو با کتمان حقیقت .

نتیجه 3 : به یک حسابدار جهت محاسبه میزان حقوق و مزایای دریافتی شخصی با مدارک لیسانس و فوق لیسانس و دکترا (ترجیحا جعلی)در طول 25 سال  در بالاترین مدارج اداری نیازمندیم 

 

 



۴-چیزی به نام عقل:

 

 

خبر: ماجرای قیمت گذاری واحدهای اداری برج میلاد در روزنامه همشهری که به یک جنجال رسانه ای - سیاسی تبدیل شد ، فقط یک طنز بوده است که بسیاری از رسانه ها و فعالان سیاسی ، به ویژه منتقدان شهرداری تهران ، آن را باور کردند و بر اساس آن گزارش ها و مصاحبه های متعددی را تهیه کردند و از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی ، با این تیتر که «چه کسی املاک را در تهران گران می‌کند؟ فروش مراکز تجاری برج میلاد،هر متر مربع ‪ ۴‬میلیارد تومان!» کوشید مسوولیت گرانی ملک در تهران را متوجه شهرداری تهران کند.همچنین تعدادی از تاجران عرب پس از اطلاع از این خبر، تماس هایی با شهرداری تهران گرفتند تا بلکه بتوانند خریدار واحدهای فوقانی چهارمین برج جهان شوند.شورای شهر تهران هم البته بیکار ننشست و یکی از اعضای آن با انتقاد از شهرداری تصریح کرد که مسوولان شهرداری حق چنین کاری را ندارند.متقابلاً برخی سایت ها نیز کوشیدند با تکذیب نرخ گذاری برای املاک واقع در این برج ، به غائله فیصله دهند.
شهرداری هم برای پایان دادن به شایعات اعلام کرد: 13هزار مترمربع بنای بالای برج هیچ گاه به معنای واگذاری قطعی به فروش نرفته است و ملکیت آن برای شهرداری تهران است، اما مغازه ها و برندهایی که متقاضی حضور در این مجموعه از برج هستند، می توانند برای مدت مشخصی آن را اجاره کنند، علاوه بر این عمده این فضاها متعلق به بخش های فرهنگی و هنری است و فقط لابی پایین برج می تواند برای مدت دو تا 5 سال اجاره طولانی مدت شود، اما هیچ فروش متری در این محدوده برج صورت نمی گیرد.

 

تلنگر: مطمئنا خداوند متعال وقتی انسان را آفرید در او چیزی به نام عقل در  به ودیعه نهاد.این دیگر به خود آدمیزاد برمی گردد که از این موهبت چه استفاده ای کند.یک طنز تصویری چیزی که شبیه دروغ 13 بود به یکباره به مهمترین مسئله کلان شهر تهران بدل شد. 


اما اصل ماجرا را از زبان فرورتیش رضوانیه ، طنز پرداز روزنامه همشهری بشنوید ؛ رضوانیه ، پیش از این در قالب طنز دروغ 13 ، خبر کج شدن برج میلاد را در روزنامه شرق منتشر کرده بود که بسیار جنجال برانگیز شد و حتی کار به رسانه ای شدن این خبر! در خارج از کشور و ارزان شدن زمین های اطراف برج که با خطر سقوط برج مواجه بودند، هم رسید.فرورتیش رضوانیه: از چند ماه قبل، هر هفته در صفحه 13 همشهری مسافر (ضمیمه روزنامه همشهری) یک آگهی طنز چاپ می‌کنم. اما یکی از آگهی‌هایم، با یک ماجرا همراه شده است.
من نوشته بودم که برج میلاد قصد دارد واحدهای اداری 50 و 40 متری بالای آن را به فروش برساند. برای این که خواننده‌های روزنامه از دیدن این آگهی تعجب کنند، قیمت متری 4 میلیارد تومان را تعیین کردم تا کاملا غیرواقعی به نظر برسد. اما برخلاف تصورم خیلی‌ها آن آگهی را باور کردند. این ماجرای طنز تبدیل به شایعه و سپس جنجالی بزرگی شد که حتی خبرنگارها هم از شهردار تهران درباره قیمت برج میلاد پرسش می‌کنند.
چون پیشتر دروغ کج شدن برج میلاد را نوشته بودم، بعضی‌ها فکر می‌کنند که آگهی فروش برج میلاد را هم برای خلق جنجالی جدید چاپ کرده‌ام. اما این در حالی است که تعرفه متری 4 میلیارد تومان، به هیچ وجه قابل باور نیست. حتی اگر قرار باشد روزی سازمان میراث‌فرهنگی تخت‌جمشید را بفروشد، در نهایت متری سه و نیم میلیارد تومان تعیین قیمت می‌کند، نه 4 میلیارد تومان(!)
اکنون خبرگزاری‌ها و مسوولان در حالی درباره قیمت برج میلاد با یکدیگر جدال می‌کنند که ماجرای 4 میلیارد تومان تنها یک داستان تخیلی است.
عجیب است که وقتی مدرک در دست دارید و حرفی را می‌زنید، رسانه‌ها نمی‌خواهند باور کنند حقیقت را می‌گویید. اما وقتی یک آگهی طنز چاپ می‌کنید، خیلی‌ها باورش می‌کنند و به آن می‌پردازند و هیچ تحقیقی هم نمی‌کنند. 

 

تلنگر: عجیب اینکه مبدا انتشار چنین اخبار خنده آوری خبرگزاریهای معتبر ایران بودند.این به این معنی است که حتی خود اصحاب رسانه از اخبار و مقالات و تولیدات خود بی خبرند.آنهم روزنامه کثیرالانتشاری چون همشهری.

نتیجه 1: عقل چیز خوبی است 

نتیجه 2 : عقل می تواند چیز خوبی باشد بشرطی که قدر آن را بدانیم 

نتیجه 3: لااقل بعضی وقتها از چیزی به نام عقل هم استفاده کنیم ضرر نمی کنیم 

 


 

 

۵- بدون شرح : 


نقشه واقعی جهان را با نقشه پشت سر سخنگو ی وزارت امور خارجه مقایسه کنید:

 

  

 

 

 نتیجه کلی : موارد بالا مشتی بود نمونه از خروار که در این سرزمین اتفاق می افتد.چیزهایی که در نظر خودمان بسیار ساده و پیش افتاده است و در نگاه دیگران سرشار از نگاه تحقیرآمیز و گاها تمسخرآمیز است.حیثیت و آبروی این مملکت چیزی نیست که به همین سادگی بتوانیم از دست بدهیم یا حراج اش کنیم.جان و مال و ناموس و آبروی این کشور و مردمانش نباید بازیچه احساسات و بی تدبیری و بی سلیقه گی شماری از نابخردان شود.این سرزمین نه جای خیانت و عقده گشایی است نه جای آزمون و خطای مدیران آن.هر آنکس که نیت و توان خدمت دارد بسم الله و گرنه ...


   درج نظر خصوصی

   
نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 03:57 http://www.oxinads.com/?a=7227

سلام

سیستم تبلیغاتی OxinAds بزرگترین سیستم فروش محصولات فرهنگی از طریق اینترنت در ایران از شما وبلاگ نویس عزیز دعوت به همکاری می نماید.شما وبلاگ نویس عزیز پس عضویت در سیستم وتایید عضویت شما(که حداکثر ظرف مدت 24 ساعت صورت می گیرد) و ورود به محیط کاربری خود وبا کپی وقرار دادن کد های تبلیغاتی ( که به صورت گرافیکی و متنی طراحی شده ) در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود می توانید با تبلیغ محصولات ما علاوه بر افزایش فروش محصولات مبلغی را به عنوان پورسانت از ما دریافت کنید.

دو نکته مهم:

1 – واریز کلیه پورسانت ها توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 ضمانت شده است.

2 – حتما قبل از ثبت نام راهنمای کاربران را در منوی اصلی سایت به دقت مطالعه کنید.

پیشاپیش عضویت شما را در سیستم تبریک می گوییم.

http://www.oxinads.com/?a=7227


[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 03:59 http://www.oxinads.com/?a=7227

سلام

سیستم تبلیغاتی OxinAds بزرگترین سیستم فروش محصولات فرهنگی از طریق اینترنت در ایران از شما وبلاگ نویس عزیز دعوت به همکاری می نماید.شما وبلاگ نویس عزیز پس عضویت در سیستم وتایید عضویت شما(که حداکثر ظرف مدت 24 ساعت صورت می گیرد) و ورود به محیط کاربری خود وبا کپی وقرار دادن کد های تبلیغاتی ( که به صورت گرافیکی و متنی طراحی شده ) در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود می توانید با تبلیغ محصولات ما علاوه بر افزایش فروش محصولات مبلغی را به عنوان پورسانت از ما دریافت کنید.

دو نکته مهم:

1 – واریز کلیه پورسانت ها توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 ضمانت شده است.

2 – حتما قبل از ثبت نام راهنمای کاربران را در منوی اصلی سایت به دقت مطالعه کنید.

پیشاپیش عضویت شما را در سیستم تبریک می گوییم.

http://www.oxinads.com/?a=7227


سلام به شما دوست عزیزم
به قول کورش کبیر که می گفت: ستیز من تنها با تاریکی است و برای نبرد با تاریکی شمشیر بر نمی کشم ، چراغ می افروزم بله دوست من شما هم می توانید یک چراغ باشید.
بگویش که در جنگ مردن بنام / به از زنده دشمن بدو شادکام
بیایید به ما سر بزنید و با نظرات خود به مباحث ما غنا ببخشید در خبر نامه عضو شوید تا در صورت اپ کردن خبرتون کنم.
^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^

ابجی فری سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 08:38

سلام امید دل خواهر
مرسی که بازم به موقع خودتو رسوندی و ستادی بودنو ثابت کردی
قربونت برم خدا رحم کرده ییهو و بی مقدمه پست گذاشتی اگه میخواستی با برنامه ی قبلی بنویسی چکار می کردی؟!!!!!!!
امید دل خواهری تا همیشه

آمی تیس سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 11:53

سلام به امید خان عزیز و همه دوست جونا. مطالبتون رو خوندم خوب بود. از بابت کشته شدن چند گروگان بی گناه ایرانی خیلی متاسفم اما دوست عزیز یه چیزی رو فراموش نکنید. اول اینکه فکر کنم هنوز ثابت نشده که چه کسانی مسببین کشته شدن این نگون بختان هستند. دوم اینکه فکر کنم همه به این اعتقاد دارید که هر انسانی زبانی برای اعتراض داره. یعنی اصولا خداوند این خصوصیت را در وجود همه آدما گذاشته که در مواجهه با ناملایمات اعتراض کنند. فریاد زدن نمونه بارز بیان اعتراض است. اما همیشه نیست و بسته به شرایط تغییر می کند. مثلا سرودن شعر اعتراضی تظاهرات آرام و بسیاری دیگر. نمونه بارز اعتراض سازنده صحیفه سجادیه است. اما همیشه ادبیات زبان بیان اعتراض نمی شود. گاهی تفنگ و طغیان نمایانگر اعتراض است. که در منطقه سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط اقلیمی و شرایط خاص آن منطقه چیزی دور از ذهن نیست. با همه این تفاسیر بنده شک دارم که این واقعه کار گروه ریگی باشه. در هر صورت و به هر شکلی ترور واژه ای دهشتناک است.
ماجرای آقای کردان هم حکایت کسی است که تو ده راهش نمی دادند سراغ خونه کدخدا را می گرفت. نمی دونم شاید ایشون فکر می کنند که همه گوشاشون درازه. یا شایدم قراره ماجرای معاون دانشگاه زنجان دوباره تکرار بشه البته به شکلی دیگر. می دونید که در مورد ایشون اظهار شد که آقای معاون یوسف بوده اند و آن دختر زلیخا که قصد اغفال جناب معاون را داشته است. من نمی دونم وقتی دانشگاه آزاد هم اطلاعیه می ده که جناب کردان هیچ مدرک کارشناسی از این دانشگاه دریافت نکرده چطور روشون می شه اقدام به تنظیم شکواییه از جاعلانی که وجود خارجی ندارند و فکر کنم سردسته شان خود جناب کردان باشه بنمایند. شایدم می خوان ایشون رو دستگیر کنند. در هر صورت ما همچنان اندر خم یک کوچه داریم گیج می زنیم. بابت تبریک عید فطر هم ببخشید که دیر شد. من کوته زمانی است که به خانه برگشته ام اونم بعد از یک کسالت طولانی که مجبور شدم به خاطرش از ایران برم.
روز عالی به خیر

آمی تیس سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 11:56

راستی امید خان یه پیشنهاد:‌اگر یه کاری کنید که فونت کامنتهای نگاشته شده یکمی درشت تر بشه خیلی بهتر و راحت تره خوندن .
ممنون

کیانوش سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 18:18

سلام داداش امید
اومدم تبریک بگم پیروزیتیمتون رو اما چیزی حدود یه ربع طول کشید از بالا تا پایین پستت رو بخونم
بقول آبجی فری خوبه سر حوصله ای نبود وگرنه چی میشد
-----------
در ضمن تبریک میگم برد تیمتون رو
۴ بازی آخر۱۰ امتیاز واقعاْ که کار بزرگیه

آبجی فری چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 08:32

سلام امید دل خواهر
آخه قربونت برم متری ۴ میلیارد هم پوله که انقدر براش سرصدا راه انداختی... تو جون بخواه مغازه ی بالای برج میلاد چه قابل تو رو داره... فقط اراده کن بیا چکشو بگیر( نوشته های یک بیمار هذیانی)
امید دل خودمی تا همیشه

مسعود چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 17:46 http://world-sport.blogfa.com

امید جان سلام . بابا بد زدی جاده خاکی . گفتیم آپ کن نگفتیم خودزنی کن که . ( چشمک )
در ضمن من شنیدم مثل اینکه ماتیز هم ماشینی بوده که برای بانوان طراحی شده .
راستی طوفان آبی را تبریک میگم .
این وبم آپه . خوشحال میشم با نظرات کارشناسی کمکم کنی.

غروب چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 20:55 http://bayad-zist.blogfa.com/

سلام خوبی قرار نبود سیاسی ش کنی ها .

آبجی فری پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 06:29 http://roozegarr.persianblog.ir

سلام امید دل خواهر
باخت مفتضحانه رو کیف کردی
عزیز دل خواهری تا همیشه

سعید پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 08:47 http://saeid-hipno.persianblog.ir

سلام استاد
لیسانس به بالا و خطری مینویسی
بعد از چند وقت اومدم بردمون و باختشون رو تبریک بگم...حقشون بود... نه؟

مسعود پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 16:06 http://world-sport.blogfa.com

سلام به یگانه استاد قلم به دست . ارادت دارم خیلی زیاد.

غروب جمعه 19 مهر 1387 ساعت 13:23 http://bayad-zist.blogfa.com/

سلام روز جمعه ات شاد شاد .

ل شنبه 4 آبان 1387 ساعت 08:51

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد