_

_

تقدیم به مسعود عزیز

 

 

 

 

 

تقدیم به مهربانترین، خواستنی ترین و دوست داشتنی ترین مخلوق آفریدگار

 

 

ای تمامی دلبستگی ها، ای معنای همه ی لحظات از دست رفته و نیامده ی زندگی و ای بیکران ترین دریای محبت به تو و به همه ی خوبی هایت عادت کرده ایم.

ای تنها دلیل برای طراوت وجود خسته، ای عمق سبزترین نگاهها و ای زلال معصوم، تو را با تمامی احساسمان عجین ساخته ایم و اکنون حتی یک لحظه نبودنت دردی طاقت فرسا را برایمان به ارمغان می آورد.

ای که همیشه آغوشی از عشق در کوله بارت پنهان داری، ای که طلوعی تازه در میان این غروب های پی در پی تکرار هستی و ای که طعم شیرین نامت را همواره به همراه می آوری، در حجم سکوت تمامی لحظه های دوری تو، میان حیاط دل به انتظار باران مهربانی ات مینشینیم و صبر می کنیم تا دوباره در آینده ای نزدیک صدای قدمهای استوارت را از پشت در خانه ات که در اعماق قلب و جانمان قرار گرفته، بشنویم.

 

فریبا، فرشیده، سعید، کیا، غروب، امید، رضا و سبا

 


برگرفته از وبلاگ مسعود عزیز: 

 

اگه  بی  تو  تنها  گوشه ای  نشستم

تویی  تو  وجودم  بی  تو  با  تو  هستم

اگه  سبز  سبزم  تو  هجوم  پاییز

ذره  ذره ی  من  از  تو  شده  لبریز

ای  همیشه  همدم  واسه  درد  دلهام

عطر  تو  همیشه  جاری  تو  نفسهام

ای  که  تار  و  پودم  از  یاد  تو  بی  تو

با  منی  ولی  باز  دوری  مثل  مهتاب

بی  تو  با  تو  بودن  شده  شب  و  روزم

بی  تو  اما  یادت  با  منه  هنوزم

تویی  توی  حرفام  تویی  تو  نفس هام

ولی  جای  دستات  خالیه  تو  دستام

من  به  شوق  و  یاد  بارون

زنده م  و  پژ مرده  نمی شم

تشنه ی  یک  قطرم  اما

سرد و دل آزرده  نمی شم

سخته  وقتی  تو  غزلها 

از  من  و  تو  واژه ای نیست

سخته  بی  تو با تو  بودن

سخته  اما  چاره ای  نیست


 

عنقریب است که باز آید....

 


 

                           درج نظر خصوصی

نظرات 16 + ارسال نظر
فری جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 20:22 http://roozegarr.persianblog.ir

معلومه تو کجایی؟
آخه من به تو چی بگم که خدا رو خوش بیاد؟
مثلا نظر خصوصی گذاشتی؟
گوشتو ببرم ؟
با تموم این حرفا امید خواهری تا ابد

سعید جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 20:39 http://saeid-hipno.persianblog.ir

سلام برادر عزیز... همه با هم دعا می کنیم که خیلی زود برگرده و جمعمون رو کامل کنه

مسعود جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 23:58

سلام داداش امید . قربونت برم من که انتظاری از کسی ندارم . خیلی خیلی لطف کردی داداشم . از اول آشناییمون تا حالا همیشه منو شرمنده لطف خودت کردی . امیدوارم بتونم این همه محبت رو جبران کنم.

فرشیده شنبه 1 تیر 1387 ساعت 08:10

سلام داداش امید.جای مسعود خالی نباشه

سبا یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 06:20 http://hermi.persianblog.ir

سلام دایی جون
من بالآخره برگشتم نت (هوراااااا)
منتظرتونم
حتی اگر بمیرم پیروزم.سبا

فری یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 06:21 http://roozegarr.persianblog.ir

سلام سلام
باز رفتی حاجی حاجی مکه؟
امید خواهری تا همیشه

فری یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 07:36 http://roozegarr.persianblog.ir

خوب داداش جون... تو این روزا که دلمون واسه مسعود عزیزمون تنگ شده... باید بیشتر به هم سر بزنیم تا کار به بریدن گوش نکشه دیگه... دلم خیلی واسه مسعود داداشیم تنگ شده( زر زر)

ساغر تمنا یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 13:18 http://www.saghar-tamana.blogfa.com

بگذاشتی ام غم تو نگذاشت مرا

حقا که غمت از تو وفادارتر است ....

غروب یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 22:12

سلام من اومدم .نه نگران نباش مسافرت نبودم .گفتم که سیستم رایانه ام دچار مشکل شده بود.راستی آپیدم بیا که سخت منتظرم.

فری دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 07:23 http://roozegarr.persianblog.ir

سلام امید خواهر
تو هم تو این روزا که می دونی از نبودن داداش کوچیکه دلگیر و بیتابیم کمتر سر میزنیا( بازم زر زر)
امید خواهری تا ابد

فرشیده دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 08:54

سلام به کم پیدا ترین عضو ستاد

ساغر تمنا سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 00:34 http://www.saghar-tamana.blogfa.com

سلام امید جان ...

از کامنت قشنگت بی نهایت ممنونم ...

توی دوستای وب لاگیم تو اولین نفری بودی که روز زن رو بهم

تبریک گفتی ... مطمئن باش هیچوقت یادم نمیره ...

باز هم ازت ممنونم دوست خوبم ...

به امید دیدار ...

سلام داداش امیدم
خوبی ؟
ممنون بابت تبریکتون
منم به نوبه خودم این روزو بهتون تبریک می گم

شما اولین کسی هستید که به پست جدیدم دعوت شدید

[گل][گل]_________ღ♥ღ________ [گل][گل]_________ღ♥ღ________
•**•.ღღ.•**•.˙·▪●ღ●▪سلام دوستای گلم [گل][قلب][گل]
[گل][گل]_________ღ♥ღ________ [گل][گل]_________ღ♥ღ________
**•.ღღ.•**•.˙·▪●ღ●▪بازم من اومدم [نیشخند][زبان][نیشخند]
[گل][گل]_________ღ♥ღ________ [گل][گل]_________ღ♥ღ________
**•.ღღ.•**•.˙·▪●ღ●▪ قرار بود چند وقتی نباشم ولی به پیشنهاد یه نفر قراره تو مسابقه وبلاگ نویسی شرکت کنم [زبان]
**•.ღღ.•**•.˙·▪●ღ●هرچند نه شانس برنده شدنو دارم [ناراحت]نه وبلاگم اونقدرا آش دهن سوزیه[ناراحت] ولی همین که به این بهونه بازم بتونم به شما دوستای گلم سر بزنم برام خیلی ارزش داره[قلب][گل][قلب] - تنها شانسی که دارم تعداد بازدید کننده هامه که از وب رقیبام بیشتره[نیشخند][زبان][نیشخند] -
**•.ღღ.•**•.˙·▪●ღ●▪از بین چند تا موضوع ، موضوع معارف دینی و اخلاقی رو انتخاب کردم خوشحال می شم اگه بهم تو این زمینه کمک کنید [خجالت]
**•.ღღ.•**•.˙·▪●ღ●▪ممنون می شم نظرتون رو راجع به آپ جدیدم بگید [خجالت]
[گل][گل]_________ღ♥ღ________ [گل][گل]_________ღ♥ღ________
**•.ღღ.•**•.˙·▪●ღ●▪تولد دخت نبی اکرم (ص) ، حضرت زهرای مرضیه (س) و روز مادر بر شما دوست نازنینم مبارک [قلب][گل][قلب]
[گل][گل]_________ღ♥ღروز مـــــــــــــــــادر مبارک [گل][گل]_________ღ♥ღ________

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد